Heretik Toplumsallıklar Kollektifemeyeni

Friday, April 17, 2009

pessoa'nın bi bildiği var.

To live is to be other. It’s not even possible to feel, if one feels today what he felt yesterday. To feel today what one felt yesterday isn’t to feel - it’s to remember today what was felt yesterday, to be today’s living corpse of what yesterday was lived and lost.

Fernando Pessoa, from The Book of Disquiet

elaine'e huzursuzluğun kitabı'nın ne zamandır aklımda dönüp duran birkaç cümlesini yolladım. bu kısmı internetten bulabilmek için canım çıktıydı da hatırladığım kadarını kafamdan ingilizceye çevirerek başardıydım sonunda. kitaplarımdan uzakta olmam nedeniyle yaşadığım dantel küçük burjuva acılarımı esefle paylaşırım.
ne diyordum, elaine'in aklına da xiu xiu'nun fast car yorumu takılmış bunun üzerine. bir de pessoa'nın lizbon'daki heykelini ararken yapıştırma stencil'lar buldum, heykelden daha çok sevdim, bi sokağa girince anam karşıdan sıkıntılı yarim gelir gibi.
böyle bir hezeyan kolektifemeyenimizdir.

No comments:

Post a Comment